tag:blogger.com,1999:blog-5613782462554355010.post2535487728950722772..comments2023-12-08T07:47:05.641+01:00Comments on Kitalált Újkor: Ki a zsidókat szereti, rossz eretnek nem lehetUnknownnoreply@blogger.comBlogger35125tag:blogger.com,1999:blog-5613782462554355010.post-19557802448148236852015-11-04T12:41:56.951+01:002015-11-04T12:41:56.951+01:00A sárkány-illusztrációs műhöz:
https://en.wikiped...A sárkány-illusztrációs műhöz:<br /><br />https://en.wikipedia.org/wiki/Alexander_romance<br /><br />https://en.wikipedia.org/wiki/Quintus_Curtius_RufusBobkó Csabahttps://www.blogger.com/profile/01865385122068079212noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5613782462554355010.post-59156792269377896262015-11-04T12:40:52.743+01:002015-11-04T12:40:52.743+01:00A gonosz sárkány által elkövetett mennyei házasság...A gonosz sárkány által elkövetett mennyei házasságtörés-kép forrása: http://discardingimages.tumblr.com/post/62648938306/hey-dragon-youre-not-supposed-to-be-here Az eredeti címe és lelőhelye pedig: Conception of Alexander the Great, Les faize d'Alexandre (translation of Historiae Alexandri Magni of Quintus Curtius Rufus), Bruges ca. 1468-1475. British Library, Burney 169, fol. 14r<br /><br />Nagyon érdekes, nyilvánvaló, hogy a katár eretnek által elmondott perverz verzió ugyanennek a sztorinak egy változata, az ókorban és középkorban rendkívül népszerű és elterjedt Nagy Sándor regény egyik verziójában ez Nagy Sándor fogantatását ábrázolja, mármint a késői kiadás illusztrációja. Nyilvánvalóan része egy még általánosabb eredetmítosz-alaptípusnak, melybe a mi "Emese álma"-sztorink is tartozik, ahol egy nagy királyi dinasztia ősatyja egy totemállati formába bújt isten, az ősanya meg emberi asszony. Általában ez a toposz nem dualista és nem gonosz, nem "gonosztikus", a katár verzióban kapott egy ilyen perverz csavart. Ezzel szimbolikusan kifejezte a több bejegyzésemben tárgyalt gonosztikus kozmológiai alapsztorit, hogy a Menny Királyát letaszítja trónjáról az Alvilág királya, méghozzá úgy, hogy valamilyen házasságtörésből, vagy nemi erőszakból származó fattyát juttatja a "fenti" trónra. Ez jelenik meg a Grimm-mesékben is ,az Alvó Szépség típusú mesékben. (Csipkerózsika) NAgy Sándort a hellenisztikus vallásban egyértelműen egyfajta megistenült, vagy eleve isteni származású, emberi testbe született Megváltónak tekintették, tehát szerepmodellként alkalmazása Jézusra nem lenne erőltetett, bár a zsidó harcos Messiás-királyhoz még inkább passzol. A gonosztikus katárok perszer kiforgatták a sátáni származás elemével, bár a sárkány általában se szokott a perzsa-zsidó-európai kultúrkörökben pozitív figura lenni. (gondolom, Kínában más a helyzet) Nagyon érdekes lelet, még egyszer köszönöm Janinak!Bobkó Csabahttps://www.blogger.com/profile/01865385122068079212noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5613782462554355010.post-76385235544397481982015-11-03T22:24:47.724+01:002015-11-03T22:24:47.724+01:00Egy ragyogó illusztrációval és további katár terem...Egy ragyogó illusztrációval és további katár teremtésmítosz-idézettel bővítettem a bejegyzés végét. Köszönöm a képet Janinak!Bobkó Csabahttps://www.blogger.com/profile/01865385122068079212noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5613782462554355010.post-90387673600784859702014-06-11T11:50:22.604+02:002014-06-11T11:50:22.604+02:00Two Greek Orthodox Bishops
Accuse Francis of Heres...Two Greek Orthodox Bishops<br />Accuse Francis of Heresy<br />http://www.novusordowatch.org/wire/archives/04-2014.html<br />és a hivatkozott levél:<br />http://www.scribd.com/doc/218058373/Epistle-to-Pope-Francis-IAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5613782462554355010.post-35940802401035020432014-06-09T00:31:09.287+02:002014-06-09T00:31:09.287+02:00A Reformkor és 48 márc. 15. ünnepelt történelmi dr...A Reformkor és 48 márc. 15. ünnepelt történelmi drámája a kor szerepmodelljéül az Aranybulla korából vesz példát - és hazug módon teszi. Az elégedetlen magyar középosztály, a köznemesség a társadalom védelmében megfogalmazza a királlyal szembeni követeléseiben, hogy az ország tisztségeit ne idegeneknek adja. Két konkrét idegen népet neveznek meg szó szerint, a zsidókat és az izmaelitákat. A németeket nem. De persze beleéérthetik őket. A reformkori forradalomelőkészítő értelmiség, mely az illuminátus programot hajtja végre, és zsidó zsebekben is lévén hazaáruló módon filoszemita, a zsidók "elnyomásáról" versel és szónokol, meghamisítja a múltat és II Endre korából csak épp azt a népet felejti el megnevezni, amelyezt a kortárs elégedetlenek megneveztek (mert az "izmaeliták egy része is zsidó valójában) és a németeket teszi meg főellenségnek, ami koruk -káros - politikai programjának propagandája. És az az egyházat démonizálja szintén történelmet hamisítva, mely a katároknál és nálunk is a társadalom védelmezője volt az uzsorásuralmat hordozó néppel szemben. Innentől kezdve nem Endre tetteinek nüanszai a témánk, hanem a magyar szellemi és politikai elit hazaárulása a 19. században. És mai utódaiké.Bobkó Csabahttps://www.blogger.com/profile/01865385122068079212noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5613782462554355010.post-46066191423037150522014-06-09T00:23:44.899+02:002014-06-09T00:23:44.899+02:00II. András elég sokat tett a kereszténységért, töb...II. András elég sokat tett a kereszténységért, többek között a Szentföldi hadjáratot is vállalta, de neki értelemszerűen nem az Európai keresztény birodalom összefogása volt az elsődleges prioritás, hanem a Magyar Királyság léte, a saját hatalma biztosítása. Persze megpróbálta a bizánci trónt is elnyerni, de ebben a pápa sem állt mellé.<br /><br />Nem mondom még véletlenül sem hogy a pápa a főgonosz. Ez csupán politika, és a szereplők tetteit a saját szemszögükből érdemes szemlélni. András szempontjából nem volt ez rossz politika, bár sajnos, hogy nem volt olyan kemény kezű király, mint a fia..MNhttps://www.blogger.com/profile/11542144158979331737noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5613782462554355010.post-29965310210833031882014-06-08T23:44:46.348+02:002014-06-08T23:44:46.348+02:00Tehát szerinted mivel definíció szerint a Pápa a f...Tehát szerinted mivel definíció szerint a Pápa a főgonosz, világos, hogy ellene a zsidókkal kell szövetkeznie egy derék magyar királynak... :-)Bobkó Csabahttps://www.blogger.com/profile/01865385122068079212noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5613782462554355010.post-78343047290343171372014-06-08T23:05:47.829+02:002014-06-08T23:05:47.829+02:002014. június 8. 20:59 Csaba!
Géza annak idején po...2014. június 8. 20:59 Csaba!<br /><br />Géza annak idején pont azért fordult a romai pápához, mert az nem törekedett hűbéri felsőbbségre a Magyar Királysággal szemben. A Bizánci és a Német-Római császár ellenében ez abszolút jó megoldás volt. II. András idején a pápaság annyira megerősödött, hogy próbálta az összes keresztény területet a saját hűbéri kötelékébe vonni. Magyarországgal kapcsolatban ez nem ment, de Endre a Német Lovagrendet is kiűzte a Barcaságból, és Kunországgal kapcsolatban is a pápa ellen lépett fel. Ehhez jött még, hogy az Aranybullában foglaltak ellenére is adóztatta az egyházi jövedelmeket, és ehhez zsidókat és izmaelitákat használt fel.<br /><br />Na ezekért akarta kiközösíteni a pápa II. Andrást.MNhttps://www.blogger.com/profile/11542144158979331737noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5613782462554355010.post-22729712339148723012014-06-08T22:12:17.510+02:002014-06-08T22:12:17.510+02:00Eleinte egy királyi pénzverde volt, aztán még négy...Eleinte egy királyi pénzverde volt, aztán még négy. És néha a trónörökös a saját uralmi területén Dux felirattal vert még külön pénzt:<br /><br />"A XIII. század második feléig csak az esztergomi verdében készültek pénzek, amely azonban egy idő után már nem tudta ellátni az egész ország pénzverési feladatait. Szerémben, Zágrábban, Csanádon, Budán új verdéket nyitottak meg, melyeket bérleti rendszerben működtettek."Bobkó Csabahttps://www.blogger.com/profile/01865385122068079212noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5613782462554355010.post-23400068882966043742014-06-08T22:07:09.581+02:002014-06-08T22:07:09.581+02:00Ez hova van leírva, hogy egyetlen pénzverde működö...Ez hova van leírva, hogy egyetlen pénzverde működött? II. András és IV. Béla korában évente vertek új pénzeket. Az új és régi értékének különbözetéből szakítottak nagyot, csak ez hosszú távon nem volt túl szerencsés dolog...<br /><br />Teka kamaragrófról, aki a tatárjárás után nyomtalanul eltűnt:<br /><br />http://mek.oszk.hu/04000/04093/html/szocikk/15020.htm<br /><br />MNhttps://www.blogger.com/profile/11542144158979331737noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5613782462554355010.post-33196158616152995062014-06-08T21:09:49.879+02:002014-06-08T21:09:49.879+02:00"A pénz- és adórendszerben való részvétel ige..."A pénz- és adórendszerben való részvétel igen jövedelmező üzlet volt. Ekkorra általánossá vált a pénzverés, pénzváltás, vámok, sójövedelmek és bányák bérbeadása izmaelitáknak és zsidóknak, amit az egyház nem nézett jó szemmel. II. András az 1215-ös lateráni zsinat határozatai alapján előírta a zsidó megkülönböztető jel viselését, és eltiltotta ugyan a zsidókat az állami és közhivatalok viselésétől, ám ennek ellenére továbbra is igénybe vette a zsidók gazdasági szolgálatait. Ez idő tájt, a nyugati határszélen egy jelentős zsidó kamaragróf, Teka működött, aki 1225 és 1244 között a királyi kincstár vezetője volt. Az egyik pénzen a héber פ = tet betű őrá utal. IV. Béla (1235-1270) és fia, V. István (1270-1272) alatt is találkozhatunk számos héber betűs magyar pénzzel. Az ezeken szereplő héber betűk a zsidó pénzverő vagy bányabérlő nevének, illetve a pénzverés helyének rövidítését jelzik."Bobkó Csabahttps://www.blogger.com/profile/01865385122068079212noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5613782462554355010.post-41844779036881268852014-06-08T20:59:32.378+02:002014-06-08T20:59:32.378+02:00MN, Abban az időben egyetlen pénzverde múködhetett...MN, Abban az időben egyetlen pénzverde múködhetett a Magyar Királyságban, a királyi pénzverde és az az Árpád-ház utolsó évszázadának nagyobb részében, évtizedeken át, több király alatt zsidó bérlőnek volt kiadva, a kamaragrófi tisztséggel együtt, tehát az állami adók és vámok beszedésével együtt. Éppúgy, mint a katár főuraknál. A pápa azokat is, a magyar királyokat is rendszeresen bírálta, néha kiközösítette ezért. Ezek tények.Bobkó Csabahttps://www.blogger.com/profile/01865385122068079212noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5613782462554355010.post-39382393970130678262014-06-08T20:09:55.115+02:002014-06-08T20:09:55.115+02:00Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.MNhttps://www.blogger.com/profile/11542144158979331737noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5613782462554355010.post-51243056367711610582014-06-08T19:55:26.992+02:002014-06-08T19:55:26.992+02:00Csaba,
Κöszi az oldalt, ha az érmék valósak, akkor...Csaba,<br />Κöszi az oldalt, ha az érmék valósak, akkor ezek tényleg alátámasztják a pénzveretés zsidó privilégiumát...<br />csAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5613782462554355010.post-13167977447713675802014-06-08T19:47:25.513+02:002014-06-08T19:47:25.513+02:00Csaba, Tényleg felületes voltam, de mégis örülök, ...Csaba, Tényleg felületes voltam, de mégis örülök, hogy leellenőrizted amit írtam. <br /><br />Erről elfeledkeztem, hogy ott van Jézus is... (Vegyük ezt egy öngolnak, de most próbálok kontrát játszani:)<br /><br />Viszont a német-római birodalmi korona képanyagának 75%-a akkor is ószövetségi kép!, így továbbra is fenntartom amit írtam.<br />Sőt ez még fokozható, hiszen a Jézusi kép is ószövetségi társasággal van körbevéve: a kerubokkal, akik ha nem tévedek inkább a zsidó hagyomány alakjai, sem mint az Újszövetségé... <br /><br />Amugy ezekről a kerubokról az Istambuli Haga Sophia jut az eszembe, ahol a fő kupola tartópilléreinél rondálkodnak, oda nem illő módon. Abban a Haga Sophiában, ami az ortodox „Vatikán” volt évszázadokon át.<br /><br />A felírat nélküli, ornamentális érmékről, legyen itt egy példa, hogy mennyire nem egységes ezek értelmezése: <br />http://www.youtube.com/watch?v=QvewKyigpcw <br />Érdemes ebbe is belenézned a 2.24.-től csak pár percet. (Az érmék kérdéskörében nem kívánok állást foglalni, ezzel csak jelezni akartam, hogy az érmék kérdésköre sem annyira egyértlmű). <br /><br />Az átküldött oldalad érdekes, mindenképpen elolvasom majd. Köszi<br /><br />Cs<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5613782462554355010.post-32473720051663627172014-06-08T18:52:26.786+02:002014-06-08T18:52:26.786+02:00Kicsit felületes vagy. KInyitom az általad megadot...Kicsit felületes vagy. KInyitom az általad megadott linket és ott van, hogy Jézus van a korona elején két angyal közt... Meg három ószövetségi király. Passzol egy királyi koronához. A héber betűs magyar pénzekről semmilyen szakmai vita nincs, egyértelműen héber betűsek és egyértelmű, hogy a királyi pénzügyek a korrban zsidó bérlők kezébe vannak adva.<br /><br />http://www.eremtar.eoldal.hu/cikkek/virtualis-tarlatvezetes--arpad-hazi-uralkodok-penzei/ii_-andrastol-wittelschbach-ottoig.htmlBobkó Csabahttps://www.blogger.com/profile/01865385122068079212noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5613782462554355010.post-40493008889622397612014-06-08T17:29:25.095+02:002014-06-08T17:29:25.095+02:00Véleményem szerint ez azért nem ilyen egyszerű. Cs...Véleményem szerint ez azért nem ilyen egyszerű. Csak egy példa a német-római birodalmi császári korona, melynek keletkezését a X. század végére datálják a történészek. Az összes ikon ószövetségi történetekre utal! Azaz kb 2-3 évszázaddal, az árpádkori templomok építését megeleőzően már oly annyira elfogadott volt az ótestamentum írások mindenek fölé helyezése, hogy a német-római birodalmi korona képrendszere csak ehhez igazodott. Ezen a koronán szó sincs Jézusról, az apostolokról, csak ószövetségi témákról. A korona- az uralkodó- a birodalom hitvallása valami féle módon úgy gondolom összekapcsolódik. És itt biztos nem kell számolnunk gnosztikus és manicheista esetleg katari hatással… a koronát mások készítették és aki a fejére tette, aki a király fejére helyezte azok pontosan egyetértettek annak a koronának a képrendjével! Mégis akkor hogy kerültek ezek az ószövetségi ikonok az akkori nyugat legfontosabb birodalmának legfőbb szakrális vezetőjének legfőbb szimbólumára? Ha ott jelen voltak, akkor joggal feltételezhetjük, hogy a tempolomaik belsejében is!<br /><br />http://en.wikipedia.org/wiki/Imperial_Crown_of_the_Holy_Roman_Empire <br /><br />3. <br />Az Árpádházi királyaink nevei is szintén megér még egy misét. László, András, Béla, István… Egy csomó név melyeknek joggal mondhatjuk nincs ószövetségi megfelelője. István is inkább görög, sem mint zsidó… Aztán ott van egy SALAMON és a testvére, Dávid. A történetüket gondolom ismered. Nem tudom számodra mit jelképeznek… A királyaink nevei mindenesetre sokat elárulnak, ahogy a Pápák felvett nevei is… És mégegyszer – csak egyetlen egy ószövetségi nevet találni köztük!<br /><br />Válaszodat várva<br />Cs<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5613782462554355010.post-11402561920706407852014-06-08T17:28:46.660+02:002014-06-08T17:28:46.660+02:00Csaba, elég nehéz kommentelni az oldaladra. A máso...Csaba, elég nehéz kommentelni az oldaladra. A másolandó betűk felismerése nem csak a gépnek, hanem nekünk, az olvasóidnak is bonyolult. Ha teheted térj vissza a számok világához. Köszi.<br /><br />Engedd meg, hogy az áprádházi manicheizmus, zsidóbarát kérdéskörhez újra visszatérjek.<br /><br />1.<br />Hivatkozol a pénzverésre és az áprádkori érmékre. Ezen érmék ábráiról sok mindent lehet olvasni, és a youtube-on is több előadást megtekinteni. Mindez csak idő és türlem kérdése. SZámomra ezekből a leszűrt lényeg: ezen érmék annyira semita (héber vagy éppen arab) írásjelek, nonfigurative ábrák, amennyire eltorzított keresztény szimbolumok. Egyetlen egy kristálytiszta indoklásra sem akadtam, de mégis minden szakértő azt magyaráz bele amit kíván. Olyan érzettem van ezekkel a a szakértői véleményekkel kapcsolatban mintha a fehérről akarnánk bebizonyítani, hogy lila, zöld éppenséggel sárga… Csak részben igazak, így ugyanúgy egyáltalán nem, hisz a fehér fény szétbontásához is csak egy prizma kell. Ha tudsz bármi igazán meggyőző bizonyítékot az érmékre zsidó jeleire vanatkozóan légy szi publikáld.<br /><br />2.<br />A válaszodban írtad, hogy az ótestamentumi szimbólumok nem voltak annyira elterjedtek az árpádkori templomok kifestése idején. Indoklásodban említed, hogy “ironikus módon épp azoknak az előfutárai hozzák be az Ószövetség tiszteletét”, akik nem is alkalmazzák a szimbólikájukban, “díszitéseikben”. <br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5613782462554355010.post-66941630464948133602014-06-07T13:09:07.641+02:002014-06-07T13:09:07.641+02:00Komolyabbra fordítva a szót, épp azért tartom font...Komolyabbra fordítva a szót, épp azért tartom fontosnak a késő-Árpádkort alaposabban szemügyre venni, mert az agymosó Habsburg-ellenes gyűlöletkeltés, mely Trianon egyik fő oka (a belső züllesztés egyik fő propagandafegyvere) épp a Szent Árpádokat állítja szembe a Gaz Idegen Habsburgokkal. A tényleges összehasonlításuk viszont cáfolja ezt a propagandaképet, ezt a mítoszt. A kései Árpádok hagyták, hogy az ország lassan a szétbomlás felé sodródjon, mikor kihaltak, az ország kiskirályságokra szakadt. A Habsburgok épp ellenkezőleg átvettek egy darabokra szakadó államot és összerakták, mikor magyarok zavarták el őket a trónról, a csúcson állt az ország. A Habsburgok idején nem jelentek meg héber betűs pénzek és nem adták a teljes pénzügyi szektort gebinbe senkinek, zsidóknak sem. Persze, a Rotschildok ott voltak, de Kossuth sokkal inkább volt a zsebükben, mint a Habsburgok.Bobkó Csabahttps://www.blogger.com/profile/01865385122068079212noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5613782462554355010.post-65484263143004655832014-06-07T12:44:49.147+02:002014-06-07T12:44:49.147+02:00Ezt a témát meghagyom neked. Nem akarom én mások k...Ezt a témát meghagyom neked. Nem akarom én mások kenyerét elvenni! :-)Bobkó Csabahttps://www.blogger.com/profile/01865385122068079212noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5613782462554355010.post-21156191944778413652014-06-07T12:13:12.411+02:002014-06-07T12:13:12.411+02:00" Judaista ábrázolásokat az árpádházi királya..." Judaista ábrázolásokat az árpádházi királyaink pénzein találunk... Mert zsidók kezére adtálk a pénzkibocsátást és az adóbeszedést, tehát a teljes pénzügyi szektort."<br /><br />Érdekes, hogy te mindenhol megtalálod a zsidót a háttérben, csak a szentséges Habsburgoknál nem? Arról mikor írsz, hogy a Habsburgok a Rothschild mellényzsebéből kandikáltak ki?MNhttps://www.blogger.com/profile/11542144158979331737noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5613782462554355010.post-51779777138839092542014-06-06T13:15:19.663+02:002014-06-06T13:15:19.663+02:00„Az igaz, hogy pl. Dávid-csillagos ablakok akadnak...„Az igaz, hogy pl. Dávid-csillagos ablakok akadnak nyugati katedrálisokon, de az már az eretnekségek korában keletkezett, eretneksújtotta vidékekekn, és láttuk, hogy e mozgalmak mögött mindig ott a judaista lázítás hatása.”<br /><br />most azt hittem, hogy a híres, középkori firenzei katedrális, a Santa Croce (1443) oromzatán korabeli a Dávid-csillag, amit ott akkor helyben ledöbbentett. mert a hatágú csillag az sohasem volt keresztény jelkép.<br /><br />a wikipedian rákeresve<br />http://en.wikipedia.org/wiki/Basilica_of_Santa_Croce,_Florence<br /><br />most kiderült, hogy a XIX. századi neogótikus átépítéskor zsidó származású volt az építész<br /><br />„The bell tower was built in 1842, replacing an earlier one damaged by lightning. The neo-Gothic marble façade, by Nicolò Matas, dates from 1857-1863.<br /><br />A Jewish architect Niccolo Matas from Ancona, designed the church's 19th-century neo-Gothic facade, working a prominent Star of David into the composition. Matas had wanted to be buried with his peers but because he was Jewish, he was buried under the porch and not within the walls.”<br /><br />zAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5613782462554355010.post-71547811778993140372014-06-06T11:03:30.382+02:002014-06-06T11:03:30.382+02:00"Ha az Árpád-kori Magyarországot Judeának tek..."Ha az Árpád-kori Magyarországot Judeának tekinted, akkor miért NEM TALÁLUNK ÓSZÖVETSÉGI (tehát zsidó alapokon nyugvó) ábrázolásokat a fennmaradt árpád-kori templomaink falfestésében, miközben a katolikus nagy egyházakban ezek elég elterjed ábrázolások!?"<br /><br />A zsidók kiváltságai és késő-árpádházi kiráklyaink általi védettsége, illetve a keresztény lakosság elleni visszaéléseik ellen e korban épp a katolikus egyház emelei fel a szavát, beleértve pl. II. András pápa általi kiközösítését. Tehát eleve a Pap Gábor-félék hazug vádaskodása ekkor épp a "Nagyegyházat" megbélyegezni zsidópártisággal, amivel szemben mondjuk a mi szakrális dinasztiánk lenne az ősi szittya szabadság valami támasza. HA egyszer épp a keresztény egyház állt ki a magyar keresztény nép védelmében a zsidók, izmaeliták és izmaelitának álcázott zsidók visszaélései ellen, akkor miért keresnénk e keresztény egyház ábrázolásaiban judaista elemeket? Hisz fennmaradt iratanyaguk alapján ők a judaizálás legfőbb ellenfelei ekkor! Judaista ábrázolásokat az árpádházi királyaink pénzein találunk... Mert zsidók kezére adtálk a pénzkibocsátást és az adóbeszedést, tehát a teljes pénzügyi szektort. Ideje megszabadulni a judaizmus ügyben a hamis ellenségképtől, az Egyház démonképétől és elgondolkozni azon, hogy milyen hátsó szándékkal kik terjesztik ezt a hamis démonképet népünk egyetlen judaizmustól védelmezőjéről máig.Bobkó Csabahttps://www.blogger.com/profile/01865385122068079212noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5613782462554355010.post-72762639648755735392014-06-06T10:53:56.736+02:002014-06-06T10:53:56.736+02:00Szimbolikusan ez cáfolhatatlan. Még annyit tennék ...Szimbolikusan ez cáfolhatatlan. Még annyit tennék hozzá, hogy az "emberek felé fordulás" megjeleníti a reneszánsz-gnosztikus-vakoló antropocentrizmust, amely az embert teszi meg saját "istenévé" és ahol a reneszánsz (ál)"keresztény" kabbalisták az ember életében történő megistenüléséről értekeztek a Gnózis által. Hogy a szimbolikus sátánista fordulat nem jelentette gyakorlatilag a kereszténység teljes megszüntetését, az más kérdés. Ezt az ellenséges behatolók is tudják, ezért züllesztenek tovább. Makovecz és csapata egy különösen merész előreszaladó rohamosztag voltak ezen belül a legnyíltabban sátánista szimbolikával (pl. Bafomet a templomban!) és egy egyház-átvételi kísértel is járt M. agyában, erről írtam. Nyilváb Crowley Gnosztikus Egyháza lett volna a minta. Makovecz templomokat építtetett független alapítványokkal, az egyháznak nem adott beleszólást pl. a Kárhozottak Temploma terveibe, és szándékában állt egy független világiakból álló egyházszerv ezetet is létrehozni, a katolikusság álarca mögött. Idéztem. Ehhez még nem voltak érettek a viszonyok, kicsit előreszaladt.Bobkó Csabahttps://www.blogger.com/profile/01865385122068079212noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5613782462554355010.post-79312856057666241462014-06-06T10:40:06.348+02:002014-06-06T10:40:06.348+02:00A vallásban ( a történelemben ) a szimbolizmus nag...A vallásban ( a történelemben ) a szimbolizmus nagyon fontos, év ezredek óta. Ezek a szimbólumok alapozzák meg és tartják fenn a vallásokat. <br />A II. vatikáni zsinat nem "csak" a liturgiát változtatta meg. Szimbolikusan megszüntette a katolikus kereszténységet . Miért ?<br />Ősi rítusként az "áldozat" bemutatása mindig a teremtő felé történik. Keletre, a kelő nap ( Jézus ) irányába. Ez a katolikus miséken megfordult. Az oltárt megfordították az áldozó pap hátat fordít a kelő napnak ( Jézusnak) és nyugat, a lemenő nap a sötétség felé mutat be áldozatot. <br />A kapcsolódó blablát ismerjük ( az emberek felé kell misézni stb). <br />Ha valaki végiggondolja, mi is történik itt , hihetetlen. A katolikus vallás alapja rendült meg, hiszen a pap a Sátán felé áldozik !!! A szimbolizmus egyértelmű, még ha ezernyi kommunikációs trükkel is akarják elrejteni ! <br />Ezért pár száz éve még elégettek volna papokat...<br />Az egyházak szertartásában minden mozzanatnak jelentése van. A legfontosabb az "áldozás" rítusa. <br />Gondoljuk ezt végig. Töprengőnoreply@blogger.com